Registracija blagovne znamke ustreza vsakemu podjetju

Intelektualna lastnina je ključna konkurenčna prednost v sodobnem poslovnem svetu. Prav vsako podjetje ima takšno lastnino, a mnogi je ne zaščitijo in tvegajo zlorabo. Tako se hitro izkaže, da je registracija blagovne znamke priporočljiva za praktično vsako podjetje, tudi za tiste manjše podjetnike, ki morda ne razmišljajo o tveganju za zlorabe intelektualne lastnine. Morda sploh ne vedo, katere vsebine lahko na ta način zaščitimo in kako nam to pomaga. 

Ena izmed prednosti blagovne znamke je gotovo ta, da dobro pokriva širok spekter prepoznavnih znakov in podob. Tako je možno dobro zaščititi prav tiste vsebine, s katerimi se predstavljamo trgu in ločujemo od konkurence. Zato je registracija blagovne znamke primerna za vsako podjetje, saj na ta način zaščitimo logotip, grafično podobo in druge znake, za katere ne želimo, da bi jih lahko uporabljali tudi konkurenti.

Kako deluje registracija blagovne znamke?

Zaščita blagovne znamke deluje tako, da nam poda ekskluzivno pravico do uporabe zaščitenih znakov. To je včasih nekoliko težko razumeti, če se na področje ne spoznamo dobro. Gre namreč za zaščito, ki je vezana na uporabo znakov na konkurenčnem trgu, pokriva le možnosti zlorabe s strani konkurentov. 

Ko zaščitimo blagovno znamko, izberemo določeno področje zaščite, to so klasifikacijski razredi izdelkov in storitev. Druga podjetja, ki poslujejo v teh razredih, tako ne morejo uporabljati zaščitenih vsebin in intelektualne lastnine ne morejo zlorabiti. Dobro se zaščitimo torej pred največjimi tveganji, a registracija blagovne znamke še ne pomeni, da lahko preganjamo vsakogar, ki uporablja naš znak.

Registracija blagovne znamke in druge pravice intelektualne lastnine

Intelektualno lastnino lahko zaščitimo tudi na druge načine. Res je, da registracija blagovne znamke pokriva širok nabor vsebin, a pogosto je treba pomisliti še na drugo zaščito, da se izognemo tveganjem. Predvsem prijava patenta pride pogosto v poštev, a tudi druge možnosti lahko dobro izkoristimo.