Je to vprašanje, ki si ga ravno zastavljate, ker se odločate za to, da bi ga priključili promociji vaše spletne strani? Potem se morate najprej zavedati, da obstajata dva različna načina obračuna za Google oglaševanje. En način je pavšal, ki ga ima kar precej agencij, vi si samo izberete znesek, ki ste ga pripravljeni plačati na mesec, drugi način pa je plačilo za Google oglaševanje po klikih. Prvi način ima prednost, da sicer res točno veste, kakšen bo vaš strošek, ampak to pa je tudi vse. Zneska praviloma niti ne morete prilagajati za nekaj deset evrov, ampak je fix. Ravno to pa je največji problem, hkrati pa tudi, zakaj pa ne bi rekli agenciji, kjer sicer plačate na klik, da ste pripravljeni plačati max nek določen znesek?
Če se odločite za Google oglaševanje, ki ga plačujete glede na klike, pri tem pa določite v dogovoru z agencijo nek smiseln in okviren znesek, ki ste ga pripravljeni plačati na mesec, boste zagotovo dobili več. Agencije se v takem primeru trudijo ceno znižati, pripravljajo vam nove oglasne skupine, testirajo, kaj je najbolje in veliko lažje sledijo vašim željam. Torej tudi temu, v katerih dneh želite imeti Google oglaševanje sploh prižgano in ob katerih urah. Prav tako prižigajo in ugašajo oglase, glede na vaše želje in smiselnost oglaševanja. Takšno Google oglaševanje je torej povsem fleksibilno, znesek, ki ste ga pripravljeni odšteti na mesec, pa po želji lahko tudi določite.
Zagotovo najslabša izbira, ki jo lahko naredite. Google oglaševanje ni fleksibilno in skoraj po pravilu dobite veliko slabši učinek od oglaševanja. Verjemite, agencija ima zagotovljen prihodek, ali se trudi in kampanjo dnevno optimizira, ali pa se nič kaj dosti ne trudi in kampanjo pregleda le sem ter tja, razlike za njih ni.